Reviews

Via Rene Verlaan ben ik bij Vicky gekomen, hij legde uit wat zij doet en kan. Ik zei, ik moet eigenlijk ook een Vicky, en zo gebeurde het. Mijn werkzaamheden zijn nogal breed dus er blijven een hoop dingen liggen, zoals inventarisatie, logistiek etc.. Daarnaast maakt zij afspraken voor mij, houd lijn in mijn bezigheden, wat voor mij erg prettig is want ik kan nogal chaotisch bezig zijn. Vicky werkt over het algemeen thuis. Via zoom hebben wij regelmatig overleg. Eens in de twee weken zitten wij samen op kantoor en hebben vooraf bepaald wat we gaan aanpakken. Op zo’n dag vliegt het werk erdoorheen, ze is snel, accuraat en zeer gericht op haar werk. Voor mij de perfecte aanvulling.

Gert-Jan Splinter - StyleShutters

Ik ben met Vicky gaan samenwerken omdat wij ondersteuning nodig hadden bij onze netwerkorganisatie. Wij werken inmiddels diverse jaren samen naar volle tevredenheid. Aan deze duizendpoot kunnen wij het werk met een gerust hart overlaten. Vicky zegt wat ze doet en doet wat ze zegt! Op naar nog meer mooie jaren!

Jaime Verlaan - BBAN Bouw & Advies

BBAN Bouw & Advies werkt al 2,5 jaar met Vicky samen en naar volle tevredenheid! Vicky pakt zaken accuraat & volgens afspraak op...wat wil je nog meer ?! Pro-actief & duidelijk zijn op een prettige manier dat is "onze" Vicky ook....op nog vele jaren SamenWerking!

René Verlaan - BBAN Bouw & Advies

Ik ben afgelopen zomer (2021) met Vicky gaan samenwerken zij heeft gedurende de vakantieperiode alle communicatie tussen mijn teamleden en externe relaties overgenomen. Dat verliep gesmeerd. Vicky weet van aanpakken, schroomt niet om de verantwoordelijkheid op zich te nemen, is een fijne teamspeler en werkt precies en zorgvuldig. Het meest prettig vond ik aan onze samenwerking dat Vicky mij veel werk uit handen heeft genomen. Ik kan je zeker aanraden om samen te werken met Vicky ter ondersteuning of het volledig uit handen nemen van je werkzaamheden op het gebied van in- en externe communicatie. Dankjewel Vicky.

Thijs Buijs - YellowLime

Vicky kwam in 2015 als vrijwilliger bij het team van Stichting Present. Ze is begonnen met administratieve taken, omdat die bleven liggen. Het ging om invoeren en verwerken van gegevens in de relatie- en projectregistratie. Ook hield ze de website bij en plaatste ze berichten op de Facebookpagina. Hierin is ze snel en secuur. Later ging Vicky ook projecten begeleiden. Daarbij moet ze samen werken met verschillende mensen; hulpverleners, vrijwilligers en mensen die de hulp ontvangen. Vervolgens de gemaakte afspraken vastleggen en doorgeven aan de betrokkenen. Bij de start en afronding van het project is zij dan het aanspreekpunt namens de stichting. Dit doet ze vol enthousiasme. Ook als er onverwachte tegenslagen waren weet ze die goed op te lossen. Het is fijn als je Vicky een taak toevertrouwd dat je het dan ook met een gerust hart aan haar kan overlaten.

Christa van Koeveringe - Coördinator Stichting Present Súdwest-Fryslân

Vicky helpt mij in mijn bedrijf om mij administratief te ontlasten. Als fotograaf ben ik iemand die heel creatief is maar daarnaast heb ik iemand naast mij nodig die alles in goede banen leidt. Dit heb ik in Vicky gevonden. Zij maakt planningen voor mijn masterclasses, minishoots en meeloopdagen. Vicky heeft contact met cursisten en doet daarnaast mijn financiële administratie zoals facturen versturen, inkoopbonnen inboeken en zorgen dat alles klopt. Hierdoor kan ik mij focussen op alles waar ik goed in ben. We hebben erg fijn contact en ze reageert altijd super snel en adequaat. Zoals ze zelf al heel goed zegt, you can do anything, but not everything. Ik gun het iedereen om met Vicky te werken zodat je meer rust en overzicht krijgt in je bedrijf!

Ryanne Tigchelaar - RMphotography